söndag 21 september 2008

kakelplattor och tokiga gudar




Kakan fan vet du att det falerade på tre minuter mellan dig och as syrra i bildjakten. dessa bilder la å in. så nu är hatten hennes , hatt bejjbi.

(kommentar till bilderna: hon är då för underbar jejja. titta hur fin hon är när hon sjunger. hon har även en fin amulett. kan den vara från gudanrna måste vara tokiga???)

hennes önskan är: Gudarna måste vara tokiga, när buchmannen har flickkläder!
så lets gå leting!

Kakan by the way. låter nästan som kakelplatta(?) och du vet ju vilken som bor i kakelplattorna karin.... har det nån förbindelse eller hallucinerar jag på morotskakan jag just ätit...kaka där med? . och den kakan var skuren i bitar men inte som fyrkantiga kakelplattor dock.

2 kommentarer:

Karin sa...

Jag erkänner mig besegrad, framför allt eftersom min bild föreställde che guevara. Vet inte vad det är för fel på min google. Nåt skit är det ju när det blir så här.

Men kakelplattor??? Nu fan har det brunnit i huvudet på dig. Du har för mycket fritid!

Anonym sa...

hahahah " brunnit i huvudet. den var jäkligt bra!!!
ja men kolla kakan-kakelplattor och där bodde ju din vän. jag tycker det är ett glaklart assosiationsled jag. och du... här sitter vi och kommenterar våra bloggar istället för att ringa. vi är ju fan data skadade totalt. men visst nöje finner jag allt i det...