måndag 22 september 2008

dopad



Nej br-eat-shit.
din bild är dopad. du är diskad i denna omgång. du försökte komma in på fula bakvägar. det där var ingen bushman från filmen säger din syster. stor synd och skam att du utger dig för att kunna och så blir det såhär. lilla gumman. man kan få en reglering(!?) för mindre.
Å skickar med en bild på hur den äkta ser ut dock utan k -kläder:
ah... ni ser jusjälva ...

och kakan har även hon, det lilla stycket, sökt och hon fick fram detta....han har tvivelsutan damkläder på sig. och de andra runt omkring... är de t där manskläder??? man undrar ju...
jag tycker hon ska få en bonusgång och nu får hon välja bild som ska gälla!

Kakan!!! vad önskar du dig för syn?

och fortsätt skicka på gudarna måste vara tokiga.

4 kommentarer:

Karin sa...

Haha! Vad nöjd jag blir nu då. Men så får jag prestationsångest. Vad ska jag hitta på för lurt? Det får ju inte vara för enkelt. Jag skulle vilja se en bild på en maskin eller apparat av något slag. Kanske en evighetsmaskin? Ja, det vill jag ha, en evighetsmaskin tack.

Anonym sa...

Mäh, inte visste väl jag vilken nedrans bushman hon menade heller! Jag sökte på "Gudarna osv" och denna kom upp. Rätt likt tyckte jag. Nu ska jag gå och sura. Och på din fölsedag och allt.

Anonym sa...

Evighetsmaskin sa du... hehe... I'm on!

Anonym sa...

En liten länk till en evighetsmaskin http://images.google.se/imgres?imgurl=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/5f/WaterScrewPerpetualMotion.png/180px-WaterScrewPerpetualMotion.png&imgrefurl=http://www.libertyroutes.com/sv/Perpetuum_mobile.html&h=233&w=180&sz=75&hl=sv&start=2&usg=__RxUxIk9t7UdkoRRmtUxeDe8VMbM=&tbnid=FA9ifOhcF82I4M:&tbnh=109&tbnw=84&prev=/images%3Fq%3Devighetsmaskin%26gbv%3D2%26hl%3Dsv%26sa%3DG