måndag 4 augusti 2008

Kundvagnar


Om nån som läser detta vet vart i sverige man kan köpa miniatyrer av kundvagnar så säg vart. för det vill jag ha. miniatyrer av grillar eller vad som helst annat går å bra. jag tänker mig storleksordningen ca 10 -20 cm. se bild.

pride i helgen.Fike med Ola nej öl med ola på tutristtäta dronninggate.
Sen paraddagen:
I regn. Med massäck. I paraply. Med tung kasse. i Solna hos kärran och Inga, det var kul och oförhappandes. med vilda diskussioner. i taxi hem. med assar lundqvist med i bagaget hem, från street.i apsula till ikea. En 34åring firades med taskig storlek på linne-klänning och plurra.

Kändisar jag såg i Stockholm (man är ju lantis):

hon från cp-magasinet som sitter i rullstol, är invandrare och lebba.Hon såg jag 254gånger.

mian lodALEN KOM I KISSKÖN(?) och talade med sin kompis som stog framför mig och när hon löppnade munnen förstog jag till min lycka att det var Anne från baren hon som säger hen.

bardot sjöng "domme-nikke-nikke nikke..... som en riktig klosterbrud.
jag hade korgossar som jag domectiserade att stå i givakt varthän (hen) jag dök upp, de putsade mina skor och töjde sig åt alla håll för att man belevatr skulle gå genom stan i tegnerlunden och hejja på sina oonda demoiner som kom över mig mellan mariatorget och slussen.

" jag är då ingen tratt"

3 kommentarer:

Anonym sa...

I'm thankful with your blog it is very useful to me.

Anonym sa...

ja lotto winning number det förstår jag verkligen! det är så givande för dig att läsa på svenska !
jag förstår att jag ger alla mina engelska fans så mkt i och med att jag använder det svenska språket på ett så kärleksfullt sätt. jAG FÖRSTÅR ATT JAG LIGGER ETTA PÅ BLOGGLISTOR RUNT OM I VÄRLDEN MED MITT FINA OCH KÄNSLIGA SÄTT, SOM PRÄGLAR HELA MITT VÄSEN

Karin sa...

Jo men såklart! Kunde inte ha sagt det bättre själv.