fredag 4 juli 2008

bröllopsbloggs kommentar


Jag är bara elak mot alla som gör brollopet till det finaste och mest betydelsefulla på denna jord. att det blivit på detta sättet beror på att jag fått upp ögonen för en företeelse som jag inte varit inne i tidigare. jag inser att jag inte delar fascinationen av att få stå brud. att få skrida fram i en oskuldsfull vi t klänning och få vara prinsessa en dag.
och jAG KAN alltså inte låte de som gillar det ATT ha det så utan jagf måste tydligen ironisera över det. nog är det lite av en brist hos mig.

Men jag försvarar mig med att jag antagligen blir så inne i något när det dyker upp på min himmel så jag måste gå och bearbeta detta nya ett par dar. sen lägger det sig och då kommer min blogg att återgå till det normala igen.

2 kommentarer:

Unknown sa...

hiiiiiiiiiiiiiiiii

you are fantastic!!!

a kiss for you, my dear friend!

god bless u dear

can we exchange our link

r u ready to do?


hiiiiiiiiiiiiiiiii

você é fantástico!

um beijo para você, meu caro amigo!

Deus te abençoe u Caro

podemos trocar os nossos link

r u disposta a fazer?

Karin sa...

Älskar alla dessa fina kommentarer som du får på blogger nuförtin. På portugisiska och allt. Det måste kännas fint.

Du får gärna kräma på med brudbloggande. I like. Teman är alltid bra. Själv har jag ju kört både husmorstema och modeblogg i omgångar. Det finns ju så mycket, så varför begränsa sig? Nästa vecka kanske jag kör en pysselblogg. Då kan du få lära dig hur man kan fläta bordsdukar med sugrör och sånt.