måndag 30 juni 2008

jag tar kort

ja... vad ska man säga som kommentar till mitt eget blogginlägg e bröllopet?
ja man är ju bra frän när man kommer hem så där på natten. Vi mådde i o f s inte dåligt på söndagen mer än mkt trötta men ändå... inte skulle man vilja festa så varje helg heller!

funderat lite på mina sanna eller osanna korttagningar förra veckan. kanske ska jag ta och utlysa en sommartävling till alla tusen som läser min nyskapande blogg... vilken tid vill ni ha foton från min dag typ imorgon tisdag, alltså kom med en tid då jag ska taett kort så får ni se på fan...

1 kommentar:

Karin sa...

Du borde faktiskt göra något åt de där tidsangivelserna i bloggen. Kan du inte ställa in rätt tid någonstans i inställningar?

I morgon kan du väl ta kort klockan sju minuter över ett. Dagtid, eller i natt kl 1:07. Bara för att det är 1/7. Hehe