torsdag 22 maj 2008

Så då så

Jag blev lite taggad när jag med en rolig jävel satt och ondgjorde mig över en blogg från helvetet. Kanske skulle jag också ha en...

Det var ju nästan äckligt lätt att sjösatta en blogg. tjopp tjopp så sitter jag här i mina sunkiga långkalsonger som jag haft under cykelbyxorna idag.

Blev fashinerad över ett program om nyrika i Kina aldeles nyss. Det var en man som byggt ett typ slott i fransk stil för åtskilliga miljarder.
jag blir alltid kär i program och prylar som är lite farliga, nu är det kanske inte så farligt det där men det är i alla fall långt borta.

En annan favorit just nu handlar om feta karlar som kör monsterlastbilar med lika mycket monsterlaster över en massa sjöar i norra Canada. ovanför Yellowknife. De kan bara köra på vintrarna över en massa frysna sjöar med förnödenheter till diamantgruvor uppe där. Det 'är helt sjukt och nästan perverst när jag kollar på det. Det är verkligen karlar som inte gått på lika villkorkursen om man säger så...

jag kan väl skylla på att jag kollar på vidderna och otillgängligheten och farligheten över isarna. Själv vågar jag inte ens ta skidorna till våffelstugan på hemsjötangen i Sälen. Man kan ju råka ut för en storm och måsta gräva ner sig i en bivack efter konstens alla regler....350 m från stugan....då.... ja ...jag vet att jag ...

jag testar länka om detta fantastiska truck program...

http://www.youtube.com/watch?v=q3BZ4FjI6Bc

Inga kommentarer: