måndag 26 maj 2008

Karin klang i Furudal

Jag fastnar ofta i teman jag inte tar mig ur på flera veckor.(jämför med min fashination för farliga grejjer såsom Estonia, Tjernobyl, pripjat vintervägar i Yellowknife mfl.....)I vintras terroriserade jag alla i min närhet med karin klang i furudal. hon var med i grannfejden och ja.... hon är en mkt obeskrivlig tant. Hon och hennes kombatant har det inte så lätt.
hon kan som ingen annan säga:
-Ja kan inte ha nå troser på mig nå längre.
varpå hennes sjuka granne Inga-lill kontrar:
-karin, när du är ute ska du ha troser på dig.
Det handlar om Karin som inte kan ha några trosor på sig pga nån mysko sjukdom....el dyl...

det här är liv på en högt utvecklad nivå. Undrar om jag inte igentligen skulle vilja bo där uppe i deras barrackområde. vad lätt livet skulle vara.
Kolla klippet och lägg gärna märke till hennes löständer som måste vara minst tre nr för stor hon lässsspar ju värre än värst...

Har även kommit på att min morfar och således också jag härstammar därifrån! kanske är jag släkt...nej nu måste jag gå på toa det kan ju inte vara möjligt .....va.... lova mig nån!!!

2 kommentarer:

Karin sa...

Mina grannpojkar ska vara glada att de har mig och inte den där Karin i huset!

Modesty Blasé sa...

hon är inte så jättefrisk