lördag 24 maj 2008

ful?

Ful och jobbig layout på den hä'r sidan?
jag vet inte hur jag ska ha den men jag gillar i alla fall den lilla chicka stjärnan. alltid kan det få mig själv att känna mig lite mer alternativ än jag är.

Det går inte att komma ifrån att jag faktiskt känner nått slags amitiöst när det gäller den här bloggen. Jag hade tänkt att ha den till att bara toka mig på. Inga ambitioner. Vi får väl se hur det utveckalr sig...Där kom ett stavfel, jag kommer inte att vara så noga att rätta till sånt alla gånger för då är jag rädd att spontaniteten går förlorad. har ingen lust att sitta och redigera text. därför skiter jag ofta i stor bokstav också. det är drygt med stor bokstav på tangentbord. Ett jävla mickel. Så det så.

Det är halvvarmt ute och skitkallt i min träsklägenhet. det ser varmt ut ute och inne är det tuppskinnets högborg. går man ut på ballen är det kallt där fast det är fint. jag sätter på mig ett patr ullstrumpor det blir det bästa. Ikväll ska jag laga balti kyckling.
Brigitte Vaddå är ju här och det är så gott så gott. hon alltså. baltin den är fin den med iofs.... vi bjuder hem mamma assar iikväll och frossar i den j-a mellofesto. jag är ambi men det är kul m främmat !

försökte starta båten idag. det gick bra tills vi skulle landa då kom vi fel och jag fick ingen fyr på motorn , den slår tillbaka i startsnöret och jag gör illa mig i händrna och blir tokig och skriker fula svärord. sur blir jag och det håller i sig en halvtimme. Brigitte tröstar , jag är lite liten ibland. tur att hon vill.

1 kommentar:

Karin sa...

Ja den är jävligt ful, men jag älskar den ändå, för den är din. Så jag har längtat! Välkommen in i bloggvärlden. Den blir en bättre värld med dig i den. I lööv you honey!